Reklamace zboží

Pokud si přejete zboží reklamovat, kontaktujte nás e-mailem nebo telefonicky:

Adresa pro vrácení zásilky / expediční sklad
Poličany 54, Kutná Hora, 284 01

 

OZNÁMENÍ O ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

GARDINA.cz, s.r.o.
IČO: 02839369
info@gardina.cz

Oznamuji Vám, že tímto odstupuji od smlouvy o koupi zboží


1) Které jsem objednal dne:
2) Obdržel dne:
3) Číslo objednávky:
4) Specifikace zboží:
5) Jméno a příjmení:


Adresa (ulice, číslo popisné, PSČ,):
Město:
Kontakt:


6) Datum:
7) Podpis:

 

 

 

REKLAMAČNÍ ŘÁD

1.Tento reklamační řád je nedílnou součástí všeobecných obchodních podmínek internetového obchodu ​www.gardina.cz a definuje základní podmínky a způsob reklamace vad zboží kupujícím.

Tento reklamační řád vychází z ustanovení zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tento reklamační řád vymezuje vztah mezi prodávajícím a kupujícím – fyzickou osobou nepodnikatelem, který uzavírá smlouvu výlučně mimo rámec své podnikatelské činnosti či samostatného výkonu povolání.

2. Kupující je povinen se seznámit s všeobecnými obchodními podmínkami a reklamačním řádem, ještě před objednáním zboží, nejpozději se s nimi však kupující seznámí před odesláním objednávky v internetovém obchodě www.gardina.cz, když souhlas s jejich porozuměním a seznámením se s nimi potvrdí kupující zaškrtnutím příslušného pole při vytváření objednávky samotné. Bez zaškrtnutí tohoto pole není možné objednávku kupujícího odeslat. Provozovatel webu ​www.gardina.cz ​eviduje objednávky kupujících, též eviduje zaškrtnutí uvedeného pole.

3. Uzavření kupní smlouvy a převzetí zboží kupujícím, je považováno za souhlas s reklamačním řádem a obchodními podmínkami.

4. Kupující je povinen prokázat nákup zboží v internetovém obchodě www.gardina.cz​ zejména daňovým dokladem vystaveným prodávajícím.

5. Kupující může pro urychlení reklamačního procesu popsat vady na zboží a zvolit si způsob vyřízení reklamace.

6. Pokud je objednávka rozdělena, popřípadě obsahuje několik částí (nebo zboží), které jsou dodávány v časovém rozestupu, lhůta pro odstoupení od kupní smlouvy začíná běžet od dodání poslední části (zboží). Odstoupení od kupní smlouvy, musí být prodávajícímu odesláno v této lhůtě (nejpozději 14 dní od převzetí poslední části, nebo zboží objednávky).

7. Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující věc převzal,

  • má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
  • se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,
  • věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
  • je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti,
  • zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

8. Projeví-li se vada v průběhu dvanácti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.

9. Prodávající je povinen přijmout reklamaci na adrese provozovny nebo v  místě podnikání, pokud to povaha zboží umožňuje. 

10. Prodávající písemně vyrozumí kupujícího o převzetí zboží k reklamaci a o výsledku reklamace.

11. Tento reklamační řád upravuje reklamaci vad, které se vyskytnou u zboží v době dvaceti čtyř (24) měsíců od převzetí.

12. Tento reklamační řád neupravuje zboží s uvedeným datem spotřeby ve smyslu ust. č. 15. těchto podmínek a také digitálních produktů.

13. Neodstraní-li prodávající vadu včas nebo vadu odmítne odstranit, může kupující požadovat slevu z kupní ceny nebo může od kupní smlouvy odstoupit.

14. Kupující může uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat vyřízení dle bodů v odstavci VII. 3. Obchodních podmínek prodávajícího.

15. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u zboží v době dvaceti čtyř (24) měsíců od převzetí. Nejedná-li se však o zboží s uvedeným datumem spotřeby, v takovém případě se lhůta zkracuje na datum spotřeby uvedené na obalu.

16. Požádá-li o to kupující, potvrdí mu prodávající v písemné formě, v jakém rozsahu a po jakou dobu trvají jeho povinnosti v případě vadného plnění. Prodávající má povinnosti z vadného plnění nejméně v takovém rozsahu, v jakém trvají povinnosti z vadného plnění výrobce.

17. Je-li to potřebné, vysvětlí prodávající v potvrzení srozumitelným způsobem obsah, rozsah, podmínky a dobu trvání své odpovědnosti i způsob, jakým lze uplatnit práva z ní plynoucí. V potvrzení prodávající zároveň uvede, že další práva kupujícího, která se ke koupi věci vážou, nejsou dotčena.

Nesplnění těchto povinností není na újmu platnosti potvrzení.

Tento reklamační řád nabývá účinnosti ​01.11.2021.